Cafémøde – Aarhus – for forældre, der har mistet et lille barn
Mistet Barns cafémøde i Aarhus
Cafémøde for forældre, der har mistet et lille barn mellem 0 og 3 år
Dato: 13. april kl. 19
Hvad er et cafémøde?
Som noget nyt henvender dette cafémøde sig specifikt til forældre, der har mistet et lille barn mellem 0 og 3 år. Baggrunden er, at vi planlægger at starte en ny sorggruppe i Aarhus for netop den målgruppe den 6. oktober 2026.
Cafémødet giver mulighed for at møde andre forældre, som også har mistet et barn. Det gælder både jer, der allerede står på venteliste, og andre forældre, der kunne have glæde af at mødes med andre i samme situation.
Vi sidder normalt rundt om et bord med en kop te eller kaffe, og det er frivilligt, om man vil deltage i samtalen eller blot lytte.
Aftenen ledes af to erfarne frivillige kontaktpersoner, som begge selv har mistet et barn.
Der er tavshedspligt, så alle trygt kan dele det, de har lyst til.
Hvordan deltager man?
For at vi kan få en fornemmelse af, hvor mange der kommer, beder vi om tilmelding til cafémødet på aarhus@mistetbarn.dk.
Cafémødet finder sted på Banegårdspladsen 10, 2. sal, 8000 Aarhus C. Der vil være et postkort på dørtelefonen med teksten ”Ring på her”. (Lokalerne udlånes velvilligt af Det Nationale Sorgcenter).
Hvis du har spørgsmål til cafémødet, er du altid velkommen til at kontakte foreningens koordinatorteam på aarhus@mistetbarn.dk eller ringe/sende en sms til os på 61 69 78 71.
Læs mere om vores andre dags- og aftencafémøder rundt i hele landet på www.mistetbarn.dk, og del gerne opslaget på Facebook.
Hvem kan deltage?
Arrangementet henvender sig til forældre, der har mistet et lille barn. Det er heller ikke afgørende, om dit tab ligger tæt på eller længere tilbage i tiden.
Du er også velkommen til at deltage i mødet sammen med en god ven eller et familiemedlem.
Det er gratis at være med, og medlemskab er ikke nødvendigt.


